onsdag 23 juni 2010

Tack, tack, tack!!!


Vilken fin födelsedag jag hade igår!


Först en härlig födelsedagsfrukost hemma hos mormor och morfar, sen kalas mitt på dagen med både familj och kompisar och sen födelsedagsmiddag hemma hos oss på kvällen. Vilken fest! Jag fick en massa fina presenter på kalaset också. Blommor, fina klänningar och ett litet tält! Perfekt om vi ska på utflykt till stranden – jätteroligt! Tack farmor och farfar. Farmor älskar att tälta – snacka om perfekt present att få från just henne.


J


Tack alla som förgyllde min födelsedag. Tack för alla fina brev, kommentarer, SMS, telefonsamtal, blommor etc. Vilken tur jag har som har så många fina vänner runt omkring mig!



Kram till er alla!



















1 kommentar:

mamma till lille e sa...

Grattis i efterskott Freja! Så många fina presenter du fick! Här är det födelsedag nästa vecka, då blir vår lille E 2 år.