onsdag 23 juni 2010

Brev från pappa

Hej min lilla prinsessa,
Igår blev du stora tjejen - en dag vi aldrig trodde vi skulle få uppleva med dig. Varje födelsedag jag och mamma får med dig är den största gåvan och lyckan vi kan få. Men mitt i lyckan kommer också sorgen. Sorgen att denna födelsedag kan vara den sista. Tanken på detta gjorde att gårdagen blev fylld av tårar mitt i all lycka. I år ska vi inte driva vår härliga restaurang utan bara vara med dig - vår älskade prinsessa. Det känns så underbart, vi njuter verkligen av varje dag och varje stund som vi får tillsammans med dig.
Kram från pappa

1 kommentar:

Mamma Elin sa...

Jakob,
Du är världens bästa och finaste pappa. Freja har tur som har fått en så fin pappa. Och jag tur som har hittat en så underbar livskamrat att dela livets svårigheter och livets härliga stunder med. ILY!

Kram E.