tisdag 22 juni 2010

Födelsedagsfrukost och fina presenter

Kärlekskakor från mormor som är min pappas favorit

Midsommarkrans från mormor (tradition)
Vacker som en dag i min nya krans!

Ett bidrag till en ny och fin matta till mitt rum...

... kanske en lite tråkig men typiskt praktisk present... så blir det nämligen när man blir äldre och man redan har det mesta...
;)

En superhärlig tunika från min älskade Dessi - perfekt till sommarens varma dagar! Klassiskt näverkort från mom-momma - du är så himla himla duktig!
Rolig leksak och jättefin kjol från min favorit-dagis-fröken Christina. Tack fina du för att du finns i mitt liv!
Oj, oj, oj... så mycket fina presenter... vilken dröm... och dagen har knappt börjat ännu!
Hur ska det här sluta? Hurra vad roligt det är att fylla år!
:-)

3 kommentarer:

miOmolly sa...

GRATTIS Freja!! Synd att vi inte kunde komma i dag, men du vet vi har massa läskiga förkylningsbaciller som vi inte vill att du ska få. Hoppas vi kan ses en annan gång när vi är friska och krya.

Vi önskar dig en jättefin och mysig födelsedag med en massa fina paket=)

Många kramar från oss

Nimma sa...

Grattis på födelsedan söta Freja!! Hoppas dagen har varit riktigt fin och att den fortsätter så. Vi ses imorrn! Massa kramar!

Maria sa...

Grattis på födelsedagen Freja. Vilken fin krans du fått av din mormor, och vilka många bra presenter.
Kram Maria