tisdag 22 juni 2010

Jag 3 år

Idag fyller jag 3 år... 3 år! Tänk så stor jag har blivit och så många saker jag har fått uppleva. Jag hoppas verkligen att jag får fira många födelsedagar till för jag fullkomligen älskar att fylla år. Idag kl. 14.00 skall jag ha ett litet kalas i sommarstugan - det blir kalas nr. 2. Välkomna förbi ni som vill...
:-)
Sen måste jag nog ha fler kalas när mina fina kusiner Melker och Alma kommer ner. Alma och Melker var nämligen sjuka när jag hade kalaset förra veckan hemma på Lidingö. Typiskt! Dom brukar vara på plats på Gotland när jag firar min födelsedag, men dom är tyvärr lite sena i år.

Jag har redan fått en massa hurra-rop idag men nu måste jag nog faktiskt passa på att hurra mig själv... Ett fyrfaldigt leve för mig. Jag leve...
Hipp, hipp - Hurra, hurra, hurra, hurraaaaaaaaaaa!

1 kommentar:

Honungspojkens mamma sa...

Grattis på födelsedagen lilla stora Freja! Ha det så mysigt på Gotland!

Kram