måndag 31 maj 2010

Våga vinn!

Idag var jag och mamma på Tittut. Dom ordnade med middag för alla familjer som kunde och ville vara med. Pappa skulle bort så jag och mamma åkte själva. Det var jättetrevligt!
Mamma var först osäker på om hon skulle våga åka med mig själv i bilen men vi chansade... och det gick jättebra! Mmmmmm... vad jag tyckte om att åka bil idag. Vilken härlig frihetskänsla... att bara ta bilen. Hoppas jag fortsätter gilla bilen så här - då kanske vi kan våga åka på fler små utflykter även om inte pappa är med (eller tvärtom).
:)

2 kommentarer:

Samuel sa...

Hej på er!
Sommaren kommer närmare och vi ser fram emot att träffa er allihop i Ljugarn igen.
Vi tänker på er.
Hälsningar Samuel
(Malin Benjamin och Emmalill)

miOmolly sa...

Hej Freja tjejen! Så skönt att höra att du piggde på dig=) Nu är det ju sommar så då ska man göra massa bus och äta massa glass och inte vara på sjukhuset, skönt att slippa det nu. Jag försöker oxå våga mig på att köra bil själv med Mio, men jag väntar på vår nya stora bil så ska det nog både kännas lättare och smidigare...men sen så ska jag inte fega längre utan åka och fika hos massa kompisar=) Hoppas ni får en skön sommar! kram