måndag 22 juni 2009

Jag 2 år - hurra, hurra, hurra, hurra!!!


4 kommentarer:

Maggan sa...

Grattis Freja på din stora dag.
Hoppas du har haft en trevlig dag.
Kollar din blogg varje dag.

Kramar från
Maggan

Ulrika sa...

Grattis i efterskott..(25:e när jag skriver.. Tack för att jag får följa dig på din resa i levet.. Ser fram mot att få gratta dig nästa år igen.. :)
Grannen i skåne

Honungspojkens mamma sa...

Grattis lilla Freja på din två-års-dag (i efterskott)!

Du är så fantastiskt söt på bilderna och din blogg är så fin! Jag har ännu inte träffat dig - men din mamma har jag träffat på Tittut.

Hoppas ni får en riktigt bra sommar och att vi ses till hösten!

Kram, Hugos mamma

Lina sa...

Grattis i efterskott fina Freja! Hoppas du och din mamma o pappa njuter av vår härliga svenska sommar!

kram/Inez & co