måndag 5 oktober 2009

Virus?

Senaste 3 dagarna har jag varit RIKTIGT - RIKTIGT - gnällig. Jag har varit väldigt trött, haft lite feber (dock inte så hög), skrikigt mycket, krampat mycket och varit allmänt missnöjd. Därför fick jag åka till sjukhuset idag. Men idag testade vi ett nytt ställe - Barnläkarmottagningen på Lidingö sjukhus. Suveränt ställe! Jag fick en besökstid och behövde inte sitta på någon akutmottagning och läkaren var jättebra. Vi gjorde alla klassiska moment för att leta efter bakteriell infektion - men inget napp. Snabbt gick det också, efter en timma var jag därifrån... Skönt, då behöver vi inte oroa oss för elaka baciller. Vi håller tummarna för att det "bara" är en förkylning... och att det snart går över .

1 kommentar:

ulrika sa...

Skönt när det bara flyter när man är där.. för där vill man ju inte vara länge..